DIREKTNI MARKETING
- Izdavač: CLIO
- Pisac: Robin Farli
- Prevodilac: Biljana Dinčić
- ISBN: ID49923596
- Format: 28cm
- Mjesto izdanja: Beograd
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrdi
5.22 €
5.80 €
-10%
Uštedjeli ste
0.58 €
Poštovani, traženi artikal je trenutno rasprodat. Možete ga poručiti putem e-mail adrese online@gradskaknjizara.me. Molim Vas da naznačite naziv i količinu artikla koji želite da poručite. Hvala! Vaša Gradska knjižara.
- Sigurna kupovina
- Brza isporuka
- Besplatna dostava (preko 30€)
- povrat
Ova knjiga razmatra dva uzajamno povezana koncepta: bazama podataka u marketingu i o direktnoj pošti. Za sve one koji se bave marketingom, a posebno za korisnike direktne pošte, baza podataka je kao Božji odgovor na molitve. Mogućnosti koje ona nudi su ogromne, između ostalog mogućnost definisanja i poboljšanja tržišta.
Ova knjiga je namijenjena onima koji se bave marketingom, bez obzira na određenu marketinšku disciplinu za koju su posebno obučavani.
Vođenje marketinga u devedesetim godinama bez korišćenja direktne pošte skoro je ravno pokušaju da se hoda na jednoj nozi. Ova knjiga pruža osnovnu zbirku uputstava o onome čega se treba pridržavati i onome šta treba izbjegavati.
Ova knjiga je namijenjena onima koji se bave marketingom, bez obzira na određenu marketinšku disciplinu za koju su posebno obučavani.
Vođenje marketinga u devedesetim godinama bez korišćenja direktne pošte skoro je ravno pokušaju da se hoda na jednoj nozi. Ova knjiga pruža osnovnu zbirku uputstava o onome čega se treba pridržavati i onome šta treba izbjegavati.
Nema komentara