REČNIK MARKETINGA - ENGLESKO SRPSKI
- Izdavač: ŽARKO ALBULJ
- Pisac: Branko Maričić
- Prevodilac: Branka Altarac
- ISBN: 8683713016
- Format: 21
- Mjesto izdanja: Beograd
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrdi
24.57 €
27.30 €
-10%
Uštedjeli ste
2.73 €
Samo 1 primjerak na stanju!
- Sigurna kupovina
- Brza isporuka
- Besplatna dostava (preko 30€)
- povrat
REČNIK MARKETINGA (englesko-srpski) predstavlja pionirski poduhvat u nas sa ciljem da obrazuje i omogući stručnu pomoć i podršku poslovnim ljudima koji se bave marketingom i menadžmentom. Sadrži preko 7000 izabranih pojmova-odrednica koji su najčešće u upotrebi u poslovnoj komunikaciji na tržištu. Riječi i izrazi su fonetski transkribovani.
Rječnik obuhvata kako opšte pojmove tako i specifične izraze i termine koji se koriste u marketingu razvijenih zemalja. Sačinjen je na osnovu odgovarajuće inostrane i domaće publicistike, ali je prvenstveno usmjeren da zadovolji potrebe i zahtjeve domaćih privrednika. Od posebne koristi će biti studentima marketinga i menadžmenta, ali i svima drugima koji dolaze u dodir sa ovom problematikom.
Drugo izdanje REČNIKA MARKETINGA prošireno je i obogaćeno dodatkom INTERNET MARKETING (takođe englesko-srpski) koji obuhvata najnovije termine i fraze vezane za Internet.
Uz knjigu se dobija i CD sa kompletnim sadržajem drugog izdanja REČNIKA MARKETINGA.
Rječnik obuhvata kako opšte pojmove tako i specifične izraze i termine koji se koriste u marketingu razvijenih zemalja. Sačinjen je na osnovu odgovarajuće inostrane i domaće publicistike, ali je prvenstveno usmjeren da zadovolji potrebe i zahtjeve domaćih privrednika. Od posebne koristi će biti studentima marketinga i menadžmenta, ali i svima drugima koji dolaze u dodir sa ovom problematikom.
Drugo izdanje REČNIKA MARKETINGA prošireno je i obogaćeno dodatkom INTERNET MARKETING (takođe englesko-srpski) koji obuhvata najnovije termine i fraze vezane za Internet.
Uz knjigu se dobija i CD sa kompletnim sadržajem drugog izdanja REČNIKA MARKETINGA.
Nema komentara